Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Έτοιμος για επιστροφή.



Έτοιμος για επιστροφή στην ενεργό δράση δηλώνει ο πρόεδρος του Σταυρού Καλυθιών και της Καλλιθέας Νίκος Κιόττου . Μετά από το δύσκολο πρόβλημα υγείας  που αντιμετώπισε το περσινό καλοκαίρι γυρνάει πιο δυνατός να αναλάβει ξανά τα ηνία της ομάδας .Ο ίδιος δηλώνει :
"Είμαι πολύ χαρούμενος που ξεπέρασα το πρόβλημα υγείας μου  με την βοήθεια και την συνεχή στήριξη της οικογένειας μου και είμαι έτοιμος να συνεχίσω το έργο που άρχισα εδώ και 20 ολόκληρα χρόνια να υπηρετώ και να στηρίζω τον υγιή αθλητισμό του τόπου μου. Ευχαριστώ πολύ την κόρη μου Βέρα που στάθηκε επάξια αντικαταστάτης μου όλο αυτό το διάστημα  και  τα άτομα που βοήθησαν να σταθεί πέρυσι η ομάδα στα πόδια της και να συνεχίσει να συμμετέχει στα πρωταθλήματα  χωρίς την δική μου στήριξη , είναι άλλωστε σημαντικό να βλέπεις ότι υπάρχουν τόσα άτομα που σε στηρίζουν και στις δύσκολες στιγμές.
Φέτος λοιπόν έχω τη χαρά να συνεργαστώ με νέα άτομα που με την δική τους όρεξη και την δική μου εμπειρία πιστεύω πως θα φτάσουμε τις ομάδες Σταυρό Καλυθιών και την Καλλιθέα πολύ ψηλά
Ο Παναγιώτης Μανιάς , ο Κώστας Κώστας και η Βέρα Κιόττου θα είναι οι στενοί μου συνεργάτες.
Οι ομάδες :
 Το γυναικείο ποδόσφαιρο με προπονητή τον  ταλαντούχο Νίκο Νικολό  θα συμμετέχει φέτος στην
 Γ 'εθνική κατηγορία με αντίπαλες ομάδες τον Φιλίνο της Κώ , τον Αστιρ Ιαλυσού και την νεοσύστατη ομάδα της Καρπάθου . Η ομάδα μας συνεχίζει να στελεχώνεται με νεαρές  παίκτριες που έχουν όλο το μέλλον μπροστά τους να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους και να  αποδείξουν στα αγόρια ότι το ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο για άντρες.
Το ανδρικό τμήμα μπάσκετ με προπονητή το δικό μας παιδί Δημήτρη Σαρίκα θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα της Α κατηγορίας Δωδεκανήσου .Είμαι ιδιαίτερα  χαρούμενος για τα παιδιά που ανανέωσαν την συνεργασία τους στην ομάδα και καλωσορίζω τις νέες μας μεταγραφές!
Μετά την απίστευτη και απροσδόκητη συμμετοχή παιδιών στο παιδικό τμήμα μπάσκετ καθώς επίσης και στις ακαδημίες μπάσκετ και βόλεϊ της ομάδας μας στην περσινή περίοδο η ομάδα μας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει για την νέα περίοδο ότι θα έχει  τα ακόλουθα τμήματα που θα ξεκινήσουν τον προσεχή Σεπτέμβρη και σε αυτά είναι ευπρόσδεκτα όλα τα παιδιά που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στην ομάδα μας.

  1.  Εφηβικό τμήμα μπάσκετ
  2. Παιδικό τμήμα μπάσκετ
  3. Δύο τμήματα ακαδημίας μπάσκετ 
  4. Δύο τμήματα ακαδημίας βόλεϊ
Οι εγγραφές σε όλα τα τμήματα μας θα γίνουν από αρχές Σεπτεμβρίου.

Υπόσχομαι σε όλα τα μέλη της ομάδας μου από τους νέους μου συνεργάτες  , τους  προπονητές μέχρι και τους νέους μας λιλιπούτειους αθλητές των ακαδημιών  ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και ότι θα είμαι εκεί για οποιονδήποτε χρειαστεί την βοήθεια μου!
 Έυχομαι σε όλο τον αθλητικό κόσμο υγεία πάνω από όλα και καλή αθλητική περίοδο..!!!

                                                                 Κιόττου Νικόλαος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...